Mihai Serban

06/04/2011

CAMPIONAT NATIONAL DE INDEMANARE AUTO

Filed under: masini,sport auto — admin @ 15:13

 PREZENTARE

- calendar competitonal: 14/15 mai, 4/5 iunie, 30/31 iulie, 20/21 august, 8/9oct. si 29/30 oct.

- durata de desfasurare a unei etape: doua zile (sambata si duminica)

- localitati propuse: Bucuresti, Brasov, Constanta, Ploiesti si Drobeta Turnu Severin

- locul de desfasurare: parcarile Carrefour Romania

Descriere desfasurare concurs:

Concursul de idemanare auto consta in parcurgerea unui traseu prestabilit, pe un teren plan (cateva mii de metri patrati), intre doua zone (start si sosire) contra cronometru. Pe teren sunt dispuse jaloane la distante ce variaza intre 7 – 20 m, concurentul urmand sa se deplaseze cu masina de concurs printre aceste jaloane conform traseului respectiv,  in forma de s-uri, 8-uri, etc. Vor fi, de asemenea, rotiri de 180-360 grade, drift-uri, cat si parcari sau garari ce vor fi abordate diferit in functie de maiestria pilotului (din mai multe sau mai putine manevre, cu sau fara frana de mana). Totodata, pentru cresterea gradului de dificultate si spectaculozitate, o buna parte a traseului va fi parcurs cu spatele. Clasamentul se va realiza in functie de timpii obtinuti, la care se vor adauga eventualele penalizari (1 punct egal 1 secunda), cum ar fi (jalon atins =10 secunde, jalon daramat =15 secunde, etc.) Vor fi premiati primii trei clasati pe grupe (tineri fara permis de conducere cu varste intre 14 si 18 ani, incepatori si avansati) si clase (cu cilindreea pana la 1.600 cc si peste 1600 cc). De asemenea, se va premia pilotul ce va realiza cel mai bun timp al zilei.

Prima zi de concurs:

- validarea inscrierii concurentilor (maximum 40)

- sedinta cu sportivii

- revizia tehnica

- recunoasterea traseului (descrierea si parcurgerea traseului pe jos)

- o etapa de antrenament cronometrat (in functie de timpii obtinuti in antrenamentele cronometrate, se va lua startul in cele doua etape de concurs, in ordinea crescatoare a timpilor obtinuti, astfel: timpul cel mai slab revine primului pe pe grila de start, progresiv, pana la cel mai bun timp obtinut, corespunzator ultimului de pe grila de start

- doua etape de concurs

- afisarea clasamentului provizoriu

- timp de contestatii

- validarea clasamentului definitiv si selectarea primilor 30 de concurenti clasati in ordinea timpilor obtinuti

A doua zi de concurs:

- validarea inscrierii primilor 30 concurentilor selectati din ziua precedenta

- sedinta cu sportivii

- revizia tehnica

- recunoasterea traseului (descrierea si parcurgerea traseului pe jos)

- o etapa de antrenament cronometrat (sa reia procedura de grila start din ziua precedenta)

- doua etape de concurs

- afisarea clasamentului provizoriu

- timp de contestatii

- afisarea rezultatelor definitive

- festivitatea de premiere

Asociatia  „GT Auto Club Sportiv”

Teodor Gheorghe

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

Powered by WordPress